
- Identifikace poruch
- Kontrola pamětí závad
- Mazání paměti závad
- Nastavení servisních intervalů
- Elektroinstalace oprava
V počátcích měla každá automobilka svůj vlastní standard a normy, což bylo velkým problémem hlavně pro multiznačkové servisy, jelikož musely pořizovat více diagnostických přístrojů. Od roku 2000 se již výstupy z řídících jednotek více-méně standardizují. Vznikl tak jednotný soubor norem, který sjednocuje normy. Toto sjednocení začalo platit v USA od roku 1996, v Evropě pak od roku 2000.
Vozidla podporující tyto sjednocené normy disponují ve většině případů 16pólou obdelníkovou zásuvkou pro připojení diagnostiky, která je u všech současných vozidel umístěna v kabině, v dosahu řidiče. Norma EOBD využívá pro komunikaci s vozem vedení K-LINE (v zásuvce pin 7), některé nové vozy od roku 2004 využívají sběrnici CAN (v zásuvce pin 6 a 14). Americké vozy z produkce General Motors využívají J1850 VPW (pin2), vozy Ford do roku 2003 K-LINE ne J1850 PWM (piny v zásuvce č. 2 a 10). Nástroj pro diagnostiku se tedy pomocí některé z norem spojí s řídící jednotkou motoru a umožní tak komletní diagnostiku.
Objednejte se na tel.: +420 725 808 100 nebo +420 722 746 997