• Identifikace poruch
  • Kontrola pamětí závad
  • Mazání paměti závad
  • Nastavení servisních intervalů
  • Elektroinstalace oprava

V počátcích měla každá automobilka svůj vlastní standard a normy, což bylo velkým problémem hlavně pro multiznačkové servisy, jelikož musely pořizovat více diagnostických přístrojů. Od roku 2000 se již výstupy z řídících jednotek více-méně standardizují. Vznikl tak jednotný soubor norem, který sjednocuje normy. Toto sjednocení začalo platit v USA od roku 1996, v Evropě pak od roku 2000.

Vozidla podporující tyto sjednocené normy disponují ve většině případů 16pólou obdelníkovou zásuvkou pro připojení diagnostiky, která je u všech současných vozidel umístěna v kabině, v dosahu řidiče. Norma EOBD využívá pro komunikaci s vozem vedení K-LINE (v zásuvce pin 7), některé nové vozy od roku 2004 využívají sběrnici CAN (v zásuvce pin 6 a 14). Americké vozy z produkce General Motors využívají J1850 VPW (pin2), vozy Ford do roku 2003 K-LINE ne J1850 PWM (piny v zásuvce č. 2 a 10). Nástroj pro diagnostiku se tedy pomocí některé z norem spojí s řídící jednotkou motoru a umožní tak komletní diagnostiku.

Objednejte se na tel.: +420 725 808 100 nebo +420 722 746 997